Joan Capdevila i Esteve

Candidat núm. 5 al Congrés per Barcelona

Nascut el 1965 a Martorell. Resideix a Martorell. - Independent -

Vaig néixer el 65 a Martorell, on visc, casat, amb una filla i un fill (i dues gates i un gos). Sóc del Barça, del Boss, de llegir gairebé tot el que em cau a les mans i, quan la salut i la joventut m'acompanyaven, vaig practicar un esport religió: el rugby.

També a Martorell és on he exercit la meva professió: sóc veterinari de petits animals, i amb el meu germà i col·lega hem anat transformant i fent créixer la consulta veterinària que el pare i la mare ens van deixar fins convertir-la en una microempresa que dóna feina a sis magnífics professionals. Per això, perquè els he viscut i els he patit, m'ocupo i em preocupo dels problemes d'autònoms i pimes. De ben jove, em vaig implicar en associacions nacionalistes i moviments cristians, i he procurat ajudar en tot allò que he pogut a “fer país” i perquè el meu país fos lliure, però mai no he fet de polític a temps complet, fins aquest hivern passat, que els amics d'ERC van omplir d'independents les seves llistes... amb els mateixos objectius.

Defensem tots l’únic canvi possible!