Jordi Martí i Deulofeu

Cap de llista al Senat per Girona

Nascut el 1977 a Sant Pere Pescador. Resideix a Sant Pere Pescador. - Alt Empordà -

Sóc senador d'Esquerra Republicana per Girona. Entre els anys 2007 i 2015 vaig ser alcalde del meu poble, de Sant Pere Pescador. També vaig ser portaveu adjunt i portaveu, respectivament, del Grup Comarcal d'ERC al Consell Comarcal de l'Alt Empordà.

Sóc llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració i en Sociologia i tinc un mestratge en Gestió i Dret Local. Sempre he estat implicat en entitats i associacions i sóc soci de Metges Sense Fronteres i de l'ANC. També sóc membre del grup de teatre l'Elenc Santperenc, del Grup de Dinamització Cultural de Sant Pere Pescador i segon entrenador i delegat del prebenjamins de segon any del F. C. Sant Pere.

Lletraferit i amant de la lectura, llegeixo poesia, faig teatre i he jugat i entreno a futbol. De tracte afable i conviccions profundes. M'agraden les persones, per això sóc tolerant i les respecto: viu i deixa viure!

S√≥c curi√≥s davant la vida i apassionat a l'hora de fer les coses. Fer front als reptes √©s una q√ľesti√≥ d'actitud. Cal anar endavant, sempre endavant!

“¬ďEl proc√©s constituent permetr√† construir entre tots un nou pa√≠s on ning√ļ quedi enrere, modern i obert al m√≥n, amb m√©s oportunitats per a tothom, igualtat i una alta qualitat democr√†tica.¬Ē”