Marta Rovira i Vergés

Nascuda el 1977 a Vic. Resideix a Vic. - Secretària General d'Esquerra Republicana de Catalunya -

Vaig n√©ixer el 25 de gener de 1977 a Vic, ciutat on visc amb la meva parella i la meva filla de cinc anys, l'Agn√®s, amb qui m'encanta passar tot el temps que la feina em deixa. S√≥c llicenciada en Dret per la Universitat Pompeu Fabra i he treballat uns quants anys com a advocada, la meva altra gran passi√≥. Tamb√© s√≥c llicenciada en Ci√®ncies Pol√≠tiques i de l'Administraci√≥, en aquest cas per la Universitat Oberta de Catalunya. Ara, per√≤, em dedico a la pol√≠tica, s√≥c diputada del Parlament i secret√†ria general d'Esquerra Republicana. Entre el 2008 i el 2012 vaig assumir la Secretaria General de l'Alian√ßa Lliure Europea (ALE), el partit pol√≠tic europeu que agrupa diverses formacions pol√≠tiques de nacions sense estat, entre les quals hi ha Esquerra Republicana, l'SNP i el Plaid Cymru. I l'any 2011, vaig ser escollida secret√†ria general d'Esquerra Republicana. Actualment, tamb√© s√≥c la portaveu del grup de Junts pel S√≠ al Parlament de Catalunya. D'altra banda, he estat vocal secret√†ria dels Joves Advocats de Catalunya (2006-2007), membre de la colla castellera Sagals d'Osona, i m'agrada caminar per les rutes de GR, descobrir nous autors de contes o novel¬∑les ¬Ėcom recentment la Lucia Berlin i la Jenn D√≠az¬Ė, i sobretot rellegir el gran Zygmunt Bauman. De s√®ries, quan puc segueixo House of Cards i Cites.

Galeria

“¬ďHem de treballar perqu√® les generacions del futur realment visquin en un pa√≠s que els doni moltes m√©s oportunitats.¬Ē”