Miquel Àngel Estradé i Palau

Candidat n√ļm. 1 al Senat per Lleida

Nascut el 1957 a Les Borges Blanques. Resideix a Les Borges Blanques. - Garrigues -

Sóc una persona que des de ben jove he participat activament en el teixit associatiu de la meva població en l'àmbit esportiu, cultural i cívic, de vegades dirigint i fundant entitats com el Club Bàsquet Borges, la Revista Terrall o l'Ateneu Popular Garriguenc. Com una perllongació natural i coherent d'aquesta trajectòria al món associatiu, vaig militar a ERC haven estat alcalde (1995-2003 i 2007-2011) i diputat del Parlament (2003-2010), perquè el compromís polític no consisteix en altra cosa que a institucionalitzar allò que es teixeix des de l'àmbit cívic perquè fructifiqui en una acció de govern profitosa. Els darrers anys, he compaginat aquesta tasca amb la d'escriptor, conreant l'assaig i la ficció, perquè escriure constitueix un acte de llibertat suprem i permet expressar molts neguits.

La meva dèria, doncs, ha estat sempre lluitar per escampar la convicció que una societat culta, relligada socialment i conscient de la seva identitat nacional és una societat equilibrada, madura i pròspera.

“¬ďMai no hav√≠em estat tants, ni hav√≠em anat tan lluny, ni ho hav√≠em volgut tot, ni hav√≠em tingut el convenciment que la vict√≤ria ja nom√©s dep√®n de nosaltres.¬Ē”