Teresa Jordà i Roura

Candidata n√ļm. 1 al Congr√©s per Girona

Nascuda el 1972 a Ripoll. Resideix a Ripoll. - Ripollès -

Vaig n√©ixer al Bressol de Catalunya, a Ripoll, una petita capital del pirineu giron√≠ amb clara vocaci√≥ a esdevenir la capital hist√≤rica de la ja propera Rep√ļblica Catalana. Ho vaig fer #SensePerm√≠s el 19 de juny del 1972. Visc a les comarques m√©s privilegiades del pa√≠s, les de Girona..., volto com una baldufa i, actualment, on dormo m√©s √©s a Madrid, Barcelona i Girona, per√≤ la meva resid√®ncia √©s a Ripoll. Descriure's un mateix √©s un exercici complicat, si dius les virtuts que creus que tens et titllen de tot, si dius tots els defectes, que est√†s segur que t'acompanyen des de sempre, llavors acabes donant la ra√≥ a massa gent. Penso que s√≥c una dona emp√†tica, i aix√≤ m'ha ajudat a entendre moltes problem√†tiques i fins i tot a ser molt m√©s flexible del que era. M'agrada viure en societat, sempre busco gent i com m√©s diversa millor. Em considero una persona trempada i afable, m'encanta discutir per√≤ no gens barallar-me. Em costa molt√≠ssim dir que no, i molt poc apuntar-me a un bombardeig. Amiga dels meus amics i companya dels meus companys. M'apassiona la pol√≠tica, √©s una eina poderosa per fer qualsevol tipus de revoluci√≥, per canviar les coses, per sacsejar-les. La pol√≠tica ens obre oportunitats i les oportunitats mai s√≥n dolentes. M'emociona la hist√≤ria, tota; la del meu pa√≠s, m√©s. M'agrada, de tant en tant, desapar√®ixer per√≤ ser-hi d'alguna manera (no vaig gaire lluny). El diari en paper i un caf√® al costat √©s un dels molts plaers de la vida. Estimar els teus, tamb√©, i encara millor, estimar la gent. Cul√©, usu√†ria dels transports p√ļblics, lectora de biografies i sobretot incansable lluitadora. Sempre he pensat que, en aquesta vida, molta gent ha aconseguit coses perqu√® mai havien imaginat que all√≤ que buscaven era impossible! Conven√ßuda del que fem i de com ho fem, ajudar a fer un pa√≠s nou √©s un regal.

“¬ďEn aquesta vida, molta gent ha aconseguit coses perqu√® mai havien imaginat que all√≤ que buscaven era impossible! Conven√ßuda del qu√® fem i de com ho fem, ajudar a fer un pa√≠s nou √©s un regal.¬Ē”